فیلیپ سانتوس مدیر IT تیم ملی فوتبال که از سوی کی روش به این سمت منصوب شده زیر ذره بین کمیته اخلاق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از بررسی های یکی از سایت های خبری در مورد شغل و پیشینه فیلیپ سانتوس در پرتغال، مشخص شد که وی یکی از کارشناسان مشروبات الکلی است و در حال حاضر به عنوان مدیر IT تیم ملی ایران مشغول فعالیت است.
 
"عبداله سمامی عضو کمیته اخلاق در این باره به خبرنگار ما گفت:  هم این موضوع را شنیدیم اما هنوز اسنادی درباره پیشنیه سانتوس به دست ما نرسیده است و چنانچه چنین بحثی صحت داشته باشد از آنجا که پای حیثیت ملی و اعتقادی ما در میان است، با آن برخورد می کنیم.
 
وی ادامه داد: باید در این مورد خاص، مستندات به دست ما برسد و پس از آن موضوع را بررسی کنیم."
 
گفته می شود فیلیپ سانتوس سردبیر سابق سایت رکورد پرتغال که با هماهنگی کی روش در مراحل پایانی جام جهانی به عنوان هماهنگ کننده رسانه ای و مدیرIT تیم ملی فوتبال کشورمان در مجموعه تیم ملی حاضر خواهد بود، در پرتغال و البته در یکی از صفحات مجازی خود را کارشناس مشروبات الکلی(شراب) معرفی کرده است و این موضوع می تواند برای تیم ملی فوتبال ایران گران تمام شود.
 
باید دید این موضوع تا چه حد صحت دارد و آیا فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق واکنشی نسبت به وی و کی روش نشان می دهند و یا مصلحت اندیشی قبل از بازی تیم ملی فوتبال با ازبکستان مانع از پرداختن به این موضوع می شود.
 
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
.اقعا مسخرس اون تو پرتقال با فرهنگ اونجا شاید خیلی کارا کرده باشه برا ما غیرقابل قبول باشه .اگه اینجا این کارارو کرد اونوقت بهش گیر بدین و همیشه حال فعلی افراد مطرحه و گذشترو نباید زیاد شخم زد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
به ما چه گذشته
آخرین اخبار