سید مهدی مجد الاشرافی مدرس و داور بین المللی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات جهانی تنیس روی میز سال 2017 میلادی در دوسلودرف آلمان را قضاوت کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:سیدمهدی مجدالاشرافی و خانم سیمین رضایی در این دوره از مسابقات که با حضور اکثر کشورهای جهان برگزارشد قضاوت داشتند.

جعفر بزمیان،با اشاره به حضور تیم ملی بزرگسالان کشور در این مسابقات افزود:حضور این دو داور ایرانی و قضاوت‌های بسیار خوب آنها در مسابقات جهانی تنیس آلمان برگ ذرین دیگری بر افتخارات جامعه ورزش تنیس روی میز کاشان است.

وی، در مورد تفاوت داوری رشته تنیس روی میز و سایر رشته ها گفت : تفاوت عمده این رشته با رشته های دیگر این است که قبلا در فوتبال یا والیبال در بررسی عملکرد داوران فقط به قضاوت داوران در سابقه رسیدگی می شود ولی در این رشته یا بعضی رشته های ورزشی دیگر در معرفی عملکرد داوران مجموعا از بین داورانی که مسابقه را قضاوت می کنند و مسئولیت برگزاری (سرداوران) انتخاب خود را انجام می دهند.

به‌گفته‌وی، سیدمهدی مجدالاشرافی پس از انجام قضاوتهای حساس این دوره از مسابقات که روزهای هشتم تا 15 خرداد در شهر دوسلودرف آلمان برگزار شد در بازگشت به ایران از طرف جامعه ورزش تنیس روی میز شهرستان کاشان مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، افزود: سید مهدی مجدالاشرافی، مدرس و داور بین المللی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر مسوول هماهنگی بخش مسابقات و امور آموزش داوران فدراسیون تنیس روی روی میز جمهوری اسلامی ایران و نیز تعیین کلاسهای داوری مدرسین است.

بزمیان، سوابق ارزنده و درخشانی این داور بین المللی کاشانی از جمله مسوولیت‌های گذشته وی در فدراسیون را یادآورشد و گفت:مسئول امور اجرایی منطقه 6 کشور، مسوول ارزیابی کمیته های فدراسیون، مسوول امور بین الملل و اعزام به خارج داوران، رییس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون، دبیر کمیته آموزش فدراسیون و مشاور عالی رئیس فدراسیون تعدادی از این سوابق است.

وی،این مدرس و داور بین المللی کاشانی در فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران را دارنده کارت داوری بین المللی تنیس روی میز و گواهینامه تخصصی مدیریت ورزشی دانست و گفت: دریافت لوح تقدیر از فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به عنوان مدیر نمونه ورزشی، معرفی به عنوان داور نمونه از سوی سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، اخذ درجه «عالی» در آزمون داوری بین المللی اخذ درجه «خیلی خوب» در دوره پیشرفته مدیریت ورزشی و دریافت ده‌ها لوح تقدیر از مجامع مختلف از افتخارات ویژه سید مهدی مجدالاشرافی است.

به‌گفته‌وی، برگزاری مسابقات بسیار معتبر ستارگان آسیا با حضور قهرمانان زبده جهانی (به عنوان سرداور) ،برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی (کمیته برگزاری) ،برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در بخش آسیای میانه (سرداور)، برگزاری مسابقات غرب آسیا (سرداور) و مدیر دوره و مدرس آزمون داوری بین المللی سال 95 با حضور بیش از یکصد نفر از داوران ملی سراسر کشور در تهران)از سوابق این داور کاشانی در برگزاری رویدادهای علمی ورزشی است.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.