استاندار اردبیل گفت: دولت تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران بخش خصوصی پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: دولت برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی تسهیلات کم بهره با سود 18 درصد ارایه می کند که 15 درصد آن را دولت و سه درصد دیگر را بخش خصوصی متقبل می شود.

وی گفت: این اقدام در راستای توسعه مناطق محروم و نقاط مرزی استان انجام می گیرد.

استاندار اردبیل از زمان آغاز به کار دولت، آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه گذاری اعلام کرده ایم و زمینه و بستر هم برای سرمایه گذاران در بخش های مختلف در نقاط مختلف استان اردبیل مهیا شده است.

خدابخش گفت: اعتبار عمرانی امسال استان 2هزار و 610 میلیارد ریال است که سهم هر شهرستان به تفکیک مشخص شده است .

وی تصریح کرد: در خصوص پرداخت مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی استان نیز کل مطالبه شهرداری از دستگاه های اجرایی 230 میلیارد ریال است که تخصیص لازم صورت گرفته وبزودی پرداخت می شود .

استاندار اردبیل بیان کرد: سال گذشته مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت شد اما مطالبات بازنشستگان دیگر ادارات به تعویق افتاده که باید پرداخت آن تسریع شود.

خدابخش گفت: در قانون بودجه سال جاری مصوب شده است تا شورای برنامه‌ریزی استان‌ها 20 درصد از اعتبارات استانی را در قالب کمک‌های فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی مشکل‌دار اختصاص دهد.

وی افزود: میزان اختصاص کمک های فنی و اعتباری از این محل 600 میلیارد ریال است و اختصاص این مبلغ تقویت تولید واشتغال را در استان به همراه خواهد داشت .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.