مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از اصلاح و توسعه آب 243 کیلومتر در سطح شهرهای استان و تعویض 35 هزار فقره کنتور خراب در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ایمانلو مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت:تلاش‌های شبانه‌روزی تمام پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی در تمام بخش‌ها برای  تامین و توزیع مناسب آب قابل تقدیر بوده و در سال 95 بیش از 243 کیلومتر اصلاح و توسعه آب در سطح شهرهای استان آذربایجان‌شرقی اجرا و بیش از 34 هزار و 930 فقره کنتور خراب مشترکان تعویض شده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت:  مسوولیت‌پذیری در شرکت آب و فاضلاب یک اصل مهم است و تمام همکاران و مدیران بر این امر واقف هستند و در این زمینه در تابستان سال گذشته هیچ مشکلی از بابت قطعی و کمبود آب در هیچ یک از شهرهای استان وجود نداشته و امیدواریم برای تابستان سال‌جاری نیز برنامه‌ریزی اساسی انجام شده مشکلی وجود نداشته باشد.
 
وی افزود: این شرکت در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری در 60 شهر استان با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 810 هزار نفر را تحت پوشش آب شرب بهداشتی قرار داده و با واگذاری  بالغ بر 79 هزار و 740 فقره انشعاب جدید آب  در سال 95 به متقاضیان در سطح استان کل انشعابات آب با آحاد به یک میلیون و 203 هزار فقره می‌رسد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اصلاح و توسعه شبکه آب در تمام شهرهای استان گفت: در طول سال 95 بیش از 243 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب اجرا شده و طول شبکه آب نیز به بیش از 9 هزار کیلومتر رسیده است.
 
وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در طول سال گذشته و در سال جاری با تلاش پرسنل زحمتکش در تمام زمینه‌های کاری توانسته است خدمات قابل قبولی را به شهروندان و مشترکان ارائه کند و امیداوریم در ادامه سال‌جاری نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که  سال اقتصاد مقاومتی ،تولید - اشتغال نامگذاری شده است با پویایی و خلاقیت در کارهای محوله شاهد تداوم خدمات رسانی مطلوب به مشترکان باشیم.از این رو تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شرکت در تمام بخش‌ها برای  تامین و توزیع مناسب آب قابل تقدیر است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار