"برد پیت" با حضور در یک برنامه کمدی، سیاست‌های "دونالد ترامپ" در زمینه آب و هوایی را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت میرور؛ "برد پیت"، بازیگر هالیوودی، را اغلب به دلیل بازی در فیلم‌های تراژدی و یا اکشن می‌شناسند؛ اما وی این بار سنت‌شکنی کرد و در یک برنامه طنز در نقش یک کارشناس آب و هوایی ظاهر شد.

تمسخر ترامپ از سوی برد پیت+ تصاویر

برد پیت با حضور در برنامه طنز "جیم جفری"، سیاست‌های "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، را در ارتباط با مسائل آب و هوایی و همچنین دستور وی مبنی بر خروج از توافق پاریس مورد انتقاد قرار داد.  

جیم جفری در بخشی از این برنامه کمدی گفت: جهان پس از دستور ترامپ مبنی بر خروج از توافق آب و هوایی پاریس در وضع وخیمی قرار دارد و ما می‌خواستیم این موضوع را پیش از گفتن شب به خیر به شما یک بار دیگر یادآوری کنیم.

تمسخر ترامپ از سوی برد پیت+ تصاویر

وی در ادامه افزود: برای کمک کردن به ما در فهم بهتر تغییرات آب و هوایی و اینکه معنی آن برای کل جهان چیست، از کارشناس آب و هوایی برنامه دعوت می‌کنیم برایمان توضیح دهد.

سپس دوربین به سمت "برد پیت" می‌چرخد که قصد دارد وضع آب و هوا را کارشناسی کند. وی جمله خود را اینگونه آغاز کرد: هوا گرم‌تر خواهد شد، در این منطقه و آن منطقه (به نقشه اشاره می‌کند) همه چیز گرم‌تر می‌شود.

مجری از او می‌پرسد: پیش‌بینی شما درباره آینده چیست؟ و برد پیت پاسخ می‌دهد: آینده‌ای وجود نخواهد داشت!

تمسخر ترامپ از سوی برد پیت+ تصاویر

پیش از این نیز "لئوناردو دی‌کاپریو"، دیگر بازیگر هالیوود، از تصمیم ترامپ برای خروج از توافق آب‌ وهوایی پاریس انتقاد کرده و آن را یک تهدید برای آینده زمین دانسته بود. دی‌کاپریو در این باره اظهار داشت: امروز امکان زندگی بر روی زمین و آینده سیاره ما، با تصمیم غیرمسئولانه رئیس جمهور "دونالد ترامپ" تهدید شد. آینده ما در این سیاره اکنون بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر است.

تمسخر ترامپ از سوی برد پیت+ تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار