فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری متهم ۴۷ ساله ساکن مشهد با ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو از جلوی ادارات دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ قدمگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی دو فقره سرقت داخل خودرو از جلوی یکی از ادارت دولتی محدوده بلوار امام رضا (ع) قوچان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ پس از بررسی سرقت ها، گشت‌های هدفمندی را آغاز و روز گذشته هنگام گشت زنی نامحسوس در این محدوده مردی جوان را در حال تخریب شیشه یک دستگاه خودرو سواری مشاهده و قبل از فرار، با یک دستگاه خودرو برلیانس او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهم ۴۷ ساله که اهل و ساکن مشهد و دارای چندین فقره سابقه سرقت است، پس از بازجویی‌های اولیه در کلانتری، به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو از جلوی ادارات دولتی محدوده بلوار امام رضا (ع) و هسته مرکزی شهر قوچان اعتراف و عنوان داشت در پوشش فردی متمول با اجاره خودروهای لوکس سوژه‌های خود را شناسایی و به آن‌ها دستبرد زده است.

سرهنگ قدمگاهی خاطر نشان کرد: متهم با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از این سارق حرفه‌ای برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.