محمد شریفی کاپیتان بوشهری تیم ملی فوتبال نوجوانان که به تازگی به تیم سایپا پیوسته می‌گوید از اعتماد علی دایی به او خوشحال است و آن را افتخار بزرگی می‌داند.

از اعتماد دایی خوشحالم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  شریفی که 17 سال دارد، علاوه بر این که کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان است، فصل پیش در استقلال خوزستان بازی می‌کرد.

او می‌گوید: همه می دانند علی دایی یکی از مربیانی است که هیچ ترسی از میدان دادن به جوانان ندارد.خوشحالم که می توانم از تجربیات و دانش این مربی بهره ببرم.امیدوارم در سایپا شاگرد خوبی برای او باشم و فصل خوبی برایم رقم بخورد.

شریفی ادامه داد: فصل قبل و زمانی که آقای دایی مشغول بستن تیم صبا بود من را در فهرست تیمش قرارداد و با این تیم قرارداد هم امضا کردم اما پس از آن‌که علی دایی از صبا جدا شد، من هم به استقلال خوزستان پیوستم.

این فوتبالیست خوش تکنیک بوشهری بیان کرد: فصل قبل تجربیات خوبی را زیر نظر کادر فنی استقلال خوزستان کسب کردم و خودم را مدیون استقلال خوزستان می دانم.

شریفی افزود: حدود 10 درصد قراردادم را دریافت کرده بودم و هم این‌که در کمتر از 10 درصد بازی‌ها حضور داشتم و به همین دلایل با استعلام از فدراسیون از باشگاه استقلال خوزستان جدا شدم.

علاوه بر محمد شریفی، دانیال ماهینی دیگر عضو بوشهری استقلال خوزستان هم به تیم ساپیا پیوسته است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.