تکذیب دیدار سه‌جانبه آتی ترامپ، عباس و نتانیاهو در واشنگتن

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین دیدار سه‌جانبه بین رئیس تشکیلات خودگردان این کشور، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین خبر رسانه‌های رژیم صهیونیستی را مبنی بر دیدار سه‌جانبه بین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه آینده در واشنگتن تکذیب کرد. 

«صائب عریقات» در گفتگو با روزنامه «الرأی کویت» خبر دو روز پیش برخی رسانه‌های اسرائیلی درباره دیدار سه‌جانبه بین محمود عباس، دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو را که قرار است ماه آینده در واشنگتن برگزار شود، تکذیب کرد و گفت: طرف آمریکایی چیزی در این خصوص به ما نگفته است و خبری که در اسرائیل منتشر شده صحت ندارد. 

وی پیش از این گفته بود: اگر نتانیاهو خواستار صلح است از او می‌خواهیم کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی را به رسمیت بشناسد. 

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی دو شب پیش اعلام کرد: محمود عباس و نتانیاهو 4 تا 6 هفته دیگر در واشنگتن با یکدیگر دیدار خواهند کرد و هدف از این دیدار سرعت بخشیدن به انجام مذاکراتی است که بیش از 3 سال است بین دو طرف متوقف شده است.

این شبکه به جزئیات دیگر و تاریخ مشخص این دیدار اشاره نکرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار