مدیرکل اداره ارشاد استان کرمانشاه گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهر هرسین با ظرفیت یک تالار ۵۴۰ نفر تا حداکثر یک ماه دیگر کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت‌الاسلام رحیم جعفری در مراسم آیین واگذاری زمین مجتمع فرهنگی هنری شهر هرسین با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های مناسبی مبنی بر پیگیری موضوع اختصاص زمین تا مرحله واگذاری این پروژه انجام شده است اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با زیر بنای 1500 متر مربع و اعتبار یک میلیارد به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل اداره ارشاد استان کرمانشاه همچنین در این مراسم گفت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین می‌تواند در جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری این شهر نقش مؤثری داشته باشد.

جعفری عنوان کرد: از مهمترین مشکلات استان کرمانشاه در بحث زیرساخت‌های فرهنگی و هنری عدم وجود سالن‌های فرهنگی و هنری با کیفیت مطلوب است اما اکنون این پروژه‌ها با یک نگاه فنی و هنری و تخصصی احداث می‌شوند.

فرماندار شهرستان هرسین بیان کرد: با توجه به توقف 6 ساله و مشکلاتی که در راستای واگذاری زمین و تخصیص اعتبار پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین وجود داشت اما با اهتمام ویژه مسئولان مبنی بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی پروژه مذکور با برنامه‌ریزی مدون و تهیه زمین با کاربری مورد نظر به مرحله واگذاری رسید.

امیر شاه‌آبادی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین با ظرفیت یک تالار 540 نفره لازمه تقویت و پویایی حوزه فرهنگ و هنر شهر هرسین است گفت: این مجتمع حداکثر تا یک ماه دیگر آماده کلنگ‌‌زنی خواهد شد و اعتبار مورد نیاز آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین می‌شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.