امیدوار هستیم که امسال لیگ پویا و منظمی را شاهد باشیم چنان چه ایده آل هم نباشد در حقیقت نوید این را می دهد که در سال های آینده بهتر و بهتر شود.

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آغاز رقابت های لیگ برتر جودو در فصل جاری اظهار داشت:تصمیم ما از اول بر این بود که اگر شرایط و امکانات لیگ فراهم شد آن را برگزار کنیم.از طرفی چنان چه شرایط مهیا نبود لیگ را برگزار نکنیم.برهمین اساس پس از چند ماه تلاش و برنامه ریزی بی وقفه تصمیم گرفتیم سعید قمی را به عنوان جدید رئیس سازمان لیگ جودو انتخاب کنیم.
 
وی افزود:باید بگویم با کارهایی که تاکنون سعید قمی در رابطه با صدا و سیما و اسپانسر به عمل آورده امیدوار هستیم که لیگ پویا و منظمی را در امسال شاهد باشیم.چنان چه لیگ امسال آیده آل هم نباشد در حقیقت این نوید را به ما می دهد که در سال های آینده مسابقات بهتری را شاهد باشیم.ضمنا لیگ امسال ما از شرایط و مختصات بهتری نسبت به سال های گذشته برخوردار خواهد بود.
 
رئیس فدراسیون جودو در مورد حضور تیم ملی جودو در مسابقات جهانی کارگران گفت:انشالله با توجه به تدارکات و اردوهایی که برای ورزشکاران تیم ملی جودو کارگران تاکنون مهیا شده است مطمئنم می توانند مانند دوره گذشته با مدال های رنگارنگ به کشور باز گردند.
 
درخشان درباره رفتن محجوب از جودو اظهار داشت:در هر صورت تصمیم شخصی بوده که محجوب اتخاذ کرده و همین طور هم که قبلا اعلام کرده بودم ما دوست داشتیم که جواد را همچنان در بین خانواده جودو داشته باشیم ولی به هر حال او برای زندگی شخصی اش تصمیماتی اتخاذ کرده به آن احترام می گذاریم.ولی باید عنوان کنم درهای جودو به روی محجوب همیشه باز است و می تواند هر وقت که دوست داشته باشد به این رشته باز گردد،فعالیتش را از سر گیرد.
 
وی درباره رفتن سایر ورزشکاران جودو کار هم به خارج از کشور گفت: من معتقدم کشور ایران کشوری آزاد است به طور مثال در سالیان اخیر شاهد بوده ایم که بسیاری از دانشمندان،فیزیک دانان و ریاضی دانان برجسته ما تصمیم گرفته اند، بروند و در کشوری دیگر زندگی کنند. در عین حال همان طور که دوست داریم آنان را کنار خودمان داشته باشیم به تصمیم شخصی افراد هم احترام می گذاریم.
 
رئیس فدراسیون جودو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون می تواند مانع رفتن این ورزشکاران به خارج از کشور شود یا خیر،اظهار داشت:ما طبق ضوابطی که داریم آن افرادی که می توانند با شرایط ما کار کنند را می پذیریم و آن کسانی هم که پیش بینی می کنند کار کردن در ایران سخت است بهتر است بروند سراغ زندگی شان و فدراسیون قصد ندارد با قوه قهریه جلوی خارج شدن ورزشکاران را از کشور بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.