معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: استان فارس با اختصاص بیش از 40 درصد کمک‌های مردمی جزء 5 استان برتر کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد ذوالفقاری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ایتام و اکرام، پارسال بیش از هزار و 460 میلیارد تومان از سوی خیران به کمیته امداد اهداء شد، گفت: استان فارس با اختصاص بیش از 40 درصد کمک‌های مردمی جزء 5 استان برتر کشور است.
 
ذوالفقاری افزود: پارسال 300 میلیارد تومان صدقات جمع‌آوری و در اختیار مددجویان کشور قرار گرفت و این میزان همچنان در سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
وی اظهار داشت: بیش از 2 هزار ایرانی مقیم خارج از کشور تعداد بسیاری از افراد بی‌سرپرست و یتیم را زیر پوشش و حمایت‌های مالی و معنوی خود قرار داده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از زیر پوشش قرار دادن تعدادی از نیازمندان ادیان مختلف در کشور نیز خبر داد و تصریح کرد: ارامنه از کمیته امداد امام خمینی (ره) درخواست حمایت جهت احداث مرکز نیکوکاری برای نیازمندان کرده‌اند که از سوی این نهاد مردمی مورد موافقت قرار گرفته است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار