26 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان استهبانی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهرام بازیار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استهبان از پرداخت ۲۶ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان خبرداد و گفت: با پرداخت این تسهیلات 400 خانوار مشغول به کار شده‎‌اند.
 
بازیار افزود: سه هزار و 200 خانواره تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، 100 خانوار آن در روستای محمدآباد تحت پوشش کمیته امداد هستند.
 
وی ادامه داد: برای نخستین بار طرح مفتاح‌الجنه با  مشارکت کمیته امداد، خیران، شوراهای اسلامی و دهیاران در حال انجام است که در پی آن سبد غذایی شامل 12 قلم کالا بین افراد نیازمند در روستاها توزیع می‌شود.
 
بازیار با اشاره به اینکه طرح مشارکتی توزیع سبد کالا در بین روستاییان نیازمند مورد استقبال مردم، شوراها و دهیاران قرار گرفته است، بیان کرد: این طرح از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا کنون 120 خانوار بازدید و سبد غذایی بین آنان توزیع شده است.
 
وی با بیان اینکه تداوم خشکسالی‌ها مشکلات معیشتی در خانواده‌ها را دو چندان کرده است، اظهار داشت: کمیته امداد در حد و توان خود برای تامین معیشت خانواده‌های نیازمند اقدام می‌کند و در این زمینه نیز مردم و خیران نیز مشارکت خوبی داشته‌اند.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان استهبان گفت: پارسال با کمک و همراهی نیک اندیشان بیش از 556 سبد کالا به ارزش 133 میلیون و 600 هزار بین نیازمندان توزیع و همچنین علاوه بر جذب 385 حامی برای ایتام یک هزار و 252 نفر از نیازمندان از سفره‌های افطاری ماه مبارک رمضان بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار