در گروه نخست مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا هلند و بلاروس پیروز شدند و فرانسه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته ششم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا امشب در سه گروه آغاز شد. در گروه نخست هلند و بلاروس پیروز شدند و فرانسه شکست خورد.
 
تیم ملی فرانسه صدرنشین مهمان سوئد رده دومی بود که پیروزی را با شکست دو بر یک عوض کرد. ابتدا اولیویه ژیرو دقیقه 37 خروس ها را پیش انداخت اما جیمی دورماز دقیقه 43 بازی را به تساوی کشاند. در حالی که بازی به همین نتیجه رو به پایان بود دقیقه 93 تیم میزبان توسط اولا تویوونن گل دوم را هم زد تا فرانسه را با شکست بدرقه کنند و جای این تیم را در رده نخست بگیرند.
 
در دیگر مسابقه این گروه ، هلند که تا به این مرجله نتایج خوبی نگرفته بود و در رتبه چهارم گروه قرار داشت ، با پنج گل لوکزامبورگ قعر جدولی را شکست داد. روبن 21 ، اسنایدر 34 ، واینالدوم 62 ، پرومس 70 و یانسن 84 گلهای لاله های نارنجی را در این مسابقه به ثمر رساندند. هلند با این نتیجه جای بلغارستان را در رتبه سوم گرفت.
 
در بازی سوم گروه نخست نیز بلاروس در خاته دو بر یک بلغارستان را شکست داد تا امید بلغارها برای رسیدن به جام جهانی کمرنگ شود.
 
در جدول این گروه در پایان هفته ششم، سوئد و فرانسه با 13 امتیار در رده های اول و دوم هستند. هلند با 10 ، بلغارستان با 9، بلاروس با پنج و لوکزامبورگ با یک امتیاز در رتبه های سوم تا ششم قرار دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار