نماینده مردم چابهار در مجلس:

ایران اسلامی با رمز وحدت در جهان سربلند و افتخارآفرین است

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی با رمز وحدت در جهان سربلند و افتخارآفرین است و باید از آن حفاظت و صیانت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالغفور ایران نژاد  با اشاره به حادثه تروریستی هفدهم خرداد در تهران، اظهار داشت: حادثه تروریستی هفدهم خرداد و حمله به دو مرکز حساس سیاسی و مذهبی بی گمان چنگ انداختن به چهره امنیت و آرامش ما توسط تروریست ها و حامیان پیدا و پنهان آنان از جمله صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی است.

ایران نژاد افزود: در حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی تعدادی از هموطنان شهید و زخمی شدند که یکی از کارمندان دفتر بنده نیز جز مجروحین این حادثه تروریستی بود.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی گفت: البته خوشبختانه در حال حاضر و پس از انجام اقدامات درمانی حال آقای صابر رییسی رو به بهبود است.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من هم شهادت شهدای این حادثه را به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های محترم این شهدا تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای مجروحان از خداوند متعال طلب عافیت دارم .

وی گفت: قطعا صحنه های رشادت و مقاومت دلیر مردان وشیر زنان ایران اسلامی که با نثار خون خود توطئه های دشمنانان را خنثی کرده اند، در حافظه تاریخ ماندگار است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار