حسام الدین آشنا صفحه توئیتر خود را به تصویری از حضور حسن روحانی و صادق آملی لاریجانی در مراسم تشعییع شهدای حوادث تروریستی اختصاص داد.

توییت جالب آشنا از حاشیه مراسم تشییع شهدای حوادث تروریستیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران صبح امروز با حضور علی لاریجانی رئیس‌ مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه در مجلس و تالار آفتاب شورای اسلامی برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از امام خامنه‌ای، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، سفرای کشورهای خارجی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

خانواده شهدای حادثه تروریستی تهران نیز با در دست داشتن تصاویر شهدای خود در مراسم حضور داشتند. قرار است مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران پس از برگزاری نمازجمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل دانشگاه تهران برگزار شود.

لازم به ذکر است؛ روز چهارشنبه 17 خرداد، 5 تروریست با حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام‌خمینی (ره) اقدامی تروریستی انجام دادند.

در همین راستا حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رئیس جمهور و یکی از  مسئولین فعال در شبکه های اجتماعی تصویری از این مراسم را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

حسام الدین آشنا در صفحه توییتر خود نوشت:
"این تصویرِ همان چیزی است که کشور به آن نیازدارد؛ گفتگو و رایزنی بیشتر برای تقویت همکاری میان دو قوه مجریه و قضاییه در تقویت وحدت و امنیت ملی."

توییت جالب آشنا از حاشیه مراسم تشییع شهدای حوادث تروریستی
انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار