مقیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیروهای امنیتی و نظامی آمادگی کامل دارند/تدابیر امنیتی لازم پیش بینی شده است

قائم‌مقام وزیر کشور گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی ما برای مقابله با اینگونه حوادث آمادگی کامل دارند.

نیروهای امنیتی و نظامی ما در آمادگی کامل قرار دارند/تدابیر امنیتی لازم پیش بینی شده است/هوشیاری نیروهای امنیتی راه ورود تروریست ها را سد کرده است"محمدحسین مقیمی" قائم‌مقام وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تدابیر امنیتی پیش بینی شده برای امنیت تهران اظهار داشت: نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی ما برای مقابله با اینگونه حوادث آمادگی کامل دارند.
 
وی افزود: هم در شورای امنیت کشور و هم در شورای تامین استان و شهرستان‌ها موضوع مقابله با تروریسم مطرح شده است.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به تلاش تروریست‌ها برای ضربه زدن از طریق ورود مرزها عنوان داشت: تروریست‌ها خیلی تلاش کردند که به حریم ما بیایند؛ اما هوشیاری نیروهای امنیتی کار را بر آن ها سخت کرده است.
 
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر ادامه داد: در مجلس رفت و آمد افراد زیاد است و جایی که این ها ورود پیدا کردند سالنی است که مردم با نمایندگان دیدار می‌کنند و از آن جایی که نیات ناپاکی دارند در این مکان عملیات را انجام دادند.
 
مقیمی تاکید کرد:نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و با آمادگی کامل حضور دارند و هر ترددی را رصد می‌کنند.
 
وی با بیان ابعاد آمادگی مردم در مقابل تروریسم گفت: آمادگی مردم بسیار بالاست؛  برای مثال در 50 تا 100 متری جایی که تروریست‌ها حضور داشتند ، مردم می‌خواستند با آن ها برخورد کنند و به برقراری امنیت کمک کنند.
 
مقیمی تصریح کرد: محافظان مجلس کار خود را به خوبی انجام دادند و برگزاری کامل جلسه علنی مجلس گویای همین موضوع بود، امنیت و حفاظت مجلس در سطح بالایی برقرار بود و حفاظت از مجلس در آن شرایط نشان از قدرت و تفوق نیروهای مسلح ما دارد.
 
قائم مقام وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: در ارتباط با امنیت شهرها شوراهای تامین تدابیر لازم را طبق دستور العمل اندیشیده‌اند و نیروهای مسلح آماده اند و ما از نظر امنیتی در شرایط بسیار خوبی هستیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار