تعلل کمیته انضباطی برای بازیکنان ایرانی مشکل ساز شده است

فراهانی: شماره حساب درست دادم، اما پولی از نفت نگرفتم

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران گفت: شماره حساب واقعی ام را در اختیار مسئولان باشگاه نفت تهران قرار دادم اما به دلیل شرایط نامساعد این باشگاه تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده ام.

میلاد فراهانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود برای بازی در لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: از تیم تراکتورسازی تبریز پیشنهاد داشتم و حتی با مسئولان این باشگاه مذاکره هم کردم اما با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، این انتقال فراهم نشد.به هر حال باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ می دهد.
 
وی افزود: قراردادم با تیم نفت تهران به اتمام رسیده اما اگر وضعیت این باشگاه از لحاظ مالی مناسب بشود و مبلغ قرارداد فصل گذشته ام در کنار پیش قرارداد لیگ هفدهم پرداخت شود، علاقه دارم در این تیم بمانم. هرچند بعید است مشکلات نفتی ها برطرف شود. از طرفی چند تیم دیگر هم پیشنهاد داده اند که از لحاظ مالی و همچنین کیفی نتوانستند انتظاراتم را برآورده کنند.  
 
فراهانی درباره پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه نفت تهران گفت: متاسفانه با وجود انتخاب عرفانیان به عنوان سرپرست باشگاه نفت، هنوز این باشگاه شرایط مناسبی ندارد و برای پرداخت مطالباتمان با ما تماس نگرفته اند.
 
وی درباره انتقادات علی دایی نسبت به باشگاه نفت و اعتقاد وی به برده داری این باشگاه اظهار داشت: دایی و بازیکنان نفت در فصل گذشته با زحمت فراوان این تیم را به قهرمانی جام حذفی رساندند. تا حدی به دایی حق می دهم که نسبت به وضعیت باشگاه نفت گلایه کند چرا که شرایط این تیم به هم ریخته است. البته از آنجایی که در جریان ریز مسائل قرار ندارم،نمی توانم اظهارنظر خاصی داشته باشم.
 
فراهانی ادامه داد:حدود 280 میلیون از نفت تهران طلب دارم که این مبلغ حدود نصف مبلغ قراردادم با این تیم است.با این وضعیت از لحاظ مالی به مشکل می خورم.
 
دروازه بان فصل گذشته تیم نفت تهران درباره اینکه بازیکنان خارجی برخلاف بازیکنان ایرانی با شکایت به فیفا به راحتی حق و حقوق خود را دریافت می کنند، تصریح کرد: متاسفانه تعلل کمیته انضباطی در برخورد با باشگاه های بدهکار سبب شده بازیکنان ایرانی دچار مشکل شوند.از پنج سال پیش، 300 میلیون از داماش گیلان طلب دارم.با توجه به تورم حساب کنید که این مبلغ تا چه اندازه می توانست به من کمک کند. از طرفی صبا قم هم 300 میلیون از مبلغ قراردادم را پرداخت نکرده است. برای دریافت این مطالبات شکایت کرده ام اما مسئولان پیگیری های لازم را انجام نمی دهند. باورکنید میلیاردی پول گرفتن فوتبالیست ها درست نیست. برای یک فصل 400 میلیون قرارداد می بندیم اما شاید نیمی از این مبلغ را هم نگیریم.اگر باشگاه ها به خوبی تعهدات خود را انجام می دادند، وضعیت ما از این رو به آن رو می شد. امیدوارم کمیته انضباطی شکل رسیدگی به پرونده بازیکنان ایرانی را تغییر دهد تا ما هم به مطالبات مان برسیم.
 
فراهانی درمورد اظهارات حسین قدوسی، سخنگوی باشگاه نفت تهران مبنی بر اینکه برخی بازیکنان این تیم شماره حساب خود را اشتباه اعلام می کنند تا از این راه بتوانند از تیم نفت جدا شوند، گفت: من که شماره حساب واقعی خود را در اختیار باشگاه نفت قرارداده ام اما تاکنون هیچ پولی نگرفته ام. البته شاید باشگاه قصد داشته با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند، آن ها را حفظ کند. در کل امیدوارم با رفع مشکلات نفت تهران به زودی پولم را دریافت کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار