مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: کمیته تنظیم بازار مجوز توزیع یک هزار و 749 تُن برنج و سه هزار و 211 تُن شکر در بازارهای این استان را صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا نیک نداف ' اضافه کرد: این میزان برنج و شکر به منظور تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان و از طریق فروشگاههای بزرگ زنجیره ای، اتحادیه های شرکت تعاونی مصرف و اشخاص حقیقی در این استان عرضه می‌ شود.
 
وی با بیان اینکه شکر با قیمت هر کیلو 2 هزار و 520 تومان و برنج سفید وارداتی به قیمت هر کیلو 2 هزار و 400 تومان در اختیار عاملین توزیع قرار می گیرد، افزود: عاملین توزیع نیز موظفند این کالا را با قیمت مصوب تنظیم بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان همچنین از خرید 9 هزار تُن گندم از کشاورزان این استان خبر داد و گفت: با آماده سازی 60مرکز خرید این شرکت تاکنون 9 هزار تن گندم به ارزش تقریبی 11میلیارد و 700میلیون تومان از کشاورزان استان اصفهان خریداری شده است.
 
وی اضافه کرد: باتوجه به روان بودن آب زاینده رود در دو نوبت پاییز و بهاره، سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خرید 276 هزار تُن گندم از کشاورزان استان در سالجاری را پیش ‌بینی کرده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.