مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: علاقه زیادی داشتم تا مشکلم برای بازی کردن در تراکتور حل شود اما جدایی از این تیم منجر به عذاب وجدانم شد.

هاشم بیگ زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  ، درباره آخرین وضعیت خود تصریح کرد: پس از صدور حکم فیفا مشخص شد که باشگاه تراکتورسازی از جذب بازیکن آزاد هم محروم است و به همین دلیل باید تیم جدیدی را برای ادامه دوران بازی انتخاب کنم.
 
وی افزود: از 2 تیم تهرانی پیشنهاد دارم و مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه ها انجام داده ام اما ترجیح می دهم تا زمانی که چیزی مشخص نشده نام تیم جدیدم را اعلام نکنم.
 
بیگ زاده در ادامه تصریح کرد: اصالت من آذری است و علاقه داشتم در لیگ هفدهم برای تراکتورسازی به میدان روم اما قسمت نبود این اتفاق رخ بدهد. باور کنید از این موضوع عذاب وجدان گرفته ام.
 
مدافع سابق تیم های استقلال و سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: هرچند تراکتورسازی از جذب بازیکن محروم است اما از آنجاییکه از تفکرات یحیی گل محمدی به دلیل بازی کردن زیرنظر وی در ذوب آهن شناخت دارم، اطمینان می دهم که گل محمدی می تواند در فصل آینده نتایج خوبی با تراکتورسازی کسب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار