تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات جام جهانی ترکیه در بخش انفرادی موفق بودند اما در بخش تیمی از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در دومین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان مرحله دوم که در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، در ریکرو انفرادی مردان صادق اشرفی در نخستین گام مقابل کمانداری از برزیل قرار گرفت که در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش بانوان همین رشته پارمیدا قاسمی در دور نخست استراحت داشت. وی دور دوم مقابل نماینده ترکیه قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 1 شکست خورد.

در بخش کامپوند مردان، امید طاهری در همان دور نخست مقابل نماینده روسیه قرار گرفت و با نتیجه 146 بر 142 شکست خورد.

مجید قیدی دیگر ملی‌پوش کشورمان در همین ماده مقابل هنریک هرناند از آلمان قرار گرفت. قیدی در این مسابقه با نتیجه 148 بر 143 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
اسماعیل عبادی در دور نخست استراحت داشت. وی دور دوم فردا مقابل نماینده روسیه قرار می‌گیرد.

در بخش بانوان پریسا براتچی در دور نخست مقابل نماینده اوکراین با نتیجه 144 بر 143 پیروز شد. وی دور دوم حریفی از ترکیه را پیش رو دارد.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان جام جهانی مرحله دوم ترکیه که در آنتالیا در حال برگزاری است تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب امید طاهری، اسماعیل عبادی و مجید قیدی  در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در برابر تیم کامپوند چین تایپه به رقابت پرداخت و با نتیجه 229 بر 232 رقابت را واگذار کرد و از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار