فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از شناسایی و دستگیری دو کلاهبرداری که با بهانه انجام امور خیریه از افراد مسن کلاهبرداری می کردند، خبرداد.

کلاهبرداری از زنان مسن به بهانه شرکت در امور خیریهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی نریمانی گفت: در پی مراجعه زنی مسن به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر این که سرنشینان دو دستگاه خودروی عبوری با مراجعه به وی و به بهانه مشارکت در انجام امور خیریه طلا و جواهرات وی را سرقت کرده اند موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

سرهنگ نریمانی گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در حال تردد در این شهرستان دستگیر و خودروی آنان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی فریدونکنار افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان، خصوصا افراد مسن به بهانه مشارکت آنان در انجام امور خیریه اعتراف کردند.

نریمانی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای شرکت در امور خیریه به مراجع مجاز و شناخته شده مراجعه کنند و ضمن خودداری از اعتماد به افراد ناشناس در صورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.