سنندج؛

استحصال هشت هزار مترمکعب گاز متان از تصفیه خانه فاضلاب سنندج

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: 1.3 مگاوات ساعت برق و هشت هزار متر مکعب گاز متان با خلوص 66 درصد از تصفیه خانه فاضلاب سنندج استحصال می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛از روابط عمومی شرکت آبفای استان کردستان مهندس محمدحسین محمدی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب سنندج از شاخص ترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور است و در شبانه روز ظرفیت تصفیه 100 هزار مترمکعب آب را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ورودی 2.5 متر مکعبی فاضلاب به این تصفیه خانه افزود: هم اکنون هزار و 200، تا هزار و 400 لیتر در ثانیه فاضلاب وارد تصفیه خانه سنندج می شود.

به گفته محمدی این تصفیه خانه بخشی از تأسیسات فاضلاب شهر سنندج است و در این مجموعه هشت هزار متر مکعب گاز در شبانه روز تولید که بخشی از آن برای سیستم گرمایش خود تصفیه خانه استفاده می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کردستان با تاکید بر کیفیت مناسب پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب شهرسنندج، بیان کرد: این پساب قابلیت بکارگیری در تأسیسات پایین دست به منظور آبزی پروری، کشاورزی، باغات و صنعت را دارا است.

انتهای پیام / م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.