سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بازدید اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون ظهر امروز از محل حادثه تروریستی در خانه ملت خبر داد.

بازدید اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی از محل حادثه تروریستی مجلس
سید حسین نقوی حسینی  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای  اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم اکنون از محل حادثه تروریستی روز گذشته در خانه ملت از مقابل درب شماره 2 تا طبقه چهارم ساختمان دفاتر نمایندگان را بازدید کردند.
 
وی افزود: تاکنون مشخص نشده که کمیسیون امنیت ملی جلسه اضطراری خود را تا قبل از روز یکشنبه برگزار کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: امروز صبح هم برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی از محل حادثه تروریستی حرم امام خمینی(ره) بازدید کردند.
 
نقوی حسینی تصریح کرد: در جریان بازدید از حرم امام راحل، اعضای کمیسیون از عوامل امنیتی انتظامی مرقد امام که توانستند روز گذشته با اقدام به موقع خود اوضاع را کنترل کنند، قدردانی کرده و در ادامه با حضور در دو بیمارستان سینا و طرفه از مجروحان دو حادثه تروریستی روز گذشته تهران عیادت کردند.
 
وی در واکنش به خبری درباره هویت زن تروریست دستگیر شده که از اهالی جنوبی کشور بوده و دیگر تروریست‌ها از مناطق غربی کشور هستند، خاطر نشان کرد: اطلاعاتی در این خصوص به دست ما نرسیده است، بنده این اطلاعات را شخصا نمی‌توانم تایید کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار