مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جواد کبیر مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه مطالبات 700 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اختصاص اعتبار ویژه پرداخت می شود، بیان کرد: با پرداخت این مطالبات پرداخت کارانه پزشکان و کادر درمان بیمارستان ها در استان فارس فراهم می شود.

 
وی در بازدید از نخستین سامانه مکانیزه رسیدگی تائید دارو و اسناد پزشکی بیمه سلامت در شیراز تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی از سازمان های بیمه گر مطالبات چند ماهه دارد و بیمه سلامت برای پرداخت این مطالبات تخصیص اعتبارات فارس را به صورت ویژه در نظر گرفته است.
 
کبیر با بیان اینکه 35 درصد از مراجعه کنندگان مراکز درمانی شیراز از دیگر استان های کشور به  به شیراز سفر می کنند افزود: ضروری است اعتبار درمانی استان فارس پرداخت شود تا مطالبات این دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پزشکان تسویه شود.
 
مدیرعامل بیمه سلامت ایران به آمار 40 میلیون نفری بیمه شدگان در کشور اشاره کرد و ادامه داد: نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند، که مهمترین سرمایه بیمه سلامت اعتماد مردم بوده، و 11 میلیون بیمه شده جدید در کشور ثبت شده است که با حذف بیمه ها جمعیت زیر پوشش جدید به 9 میلیون نفر می رسد.
 
وی اضافه کرد: 68 هزار نفر از بیماران خاص از بیمه سلامت خدمات دریافت می کنند، که 10 درصد این بیماران در استان فارس زندگی می کنند و تلاش می شود پوشش کاملی از خدمات به این بیماران ارائه شود .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار