یزد؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور مددجویان بهزیستی استان

محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور مددجویان بهزیستی استان برگزارشد.

جلیل عفتی مدیرکل بهزیستی بهزیستی استان یزد درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه خانواده بهزیستی استان یزد با حضور 800 نفر از موسسات خیریه و مراکز غیردولتی، معلولین و مددجویان و کارکنان بهزیستی در مسجد اعظم امامزاده جعفر یزد برگزار شد.

 عفتی در ادامه سخنان خود با اشاره به گستردگی فعالیتهای بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش آن گفت: یکی از دغدغه ها و اهداف بهزیستی نهادینه کردن آموزه های قرآنی و اجرای برنامه های قرآنی است.

وی گفت: طی دو سال گذشته جشنواره های قرآنی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی در سطح استان و کشور برگزار شده است که موسسات و مراکز غیردولتی، معلولین و مددجویان تحت پوشش و کارکنان بهزیستی با شرکت در این جشنواره مقام ها برتر را کسب کرده اند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد کسب 8 رتبه برتر در قرائت قرآن کریم و کسب مقام دوم و سوم در سایر رشته های قرآنی توسط جامعه هدف بهزیستی را از جمله افتخارات استان یزد دانست.

وی با اشاره به برنامه های قرآنی بهزیستی در استان گفت: کانون های ناشنوایان، نابینایان، معلولین استان فعالیتهای قرآنی و دینی بسیار خوبی را داشته اند و در حال حاضر ما دو گروه تواشیح در کانون نابینایان داریم.

عفتی در خصوص برنامه های بهزیستی در مهدهای کودک گفت: در مهدهای کودک نیز برنامه های قرآنی و محتواهای دینی در دستور کار مربیان قرار دارد و تشکیل هیات عزاداران علی اصغر (ع) ویژه مهدهای کودک استان از اقداماتی که با مشارکت مهدهای کودک صورت گرفته است.

گفتنی است؛ محفل انس با قرآن کریم خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاری برجسته بین المللی استاد حسین فردی، عباس فلاح حافظ کل قرآن و قاری روشندل و دکتر منصور حسن آبادی قاری روشندل یزدی برگزار شد.

 در ابتدای این محفل ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روی داده در تهران گفت: افرادی که ناجوانمردانه دست به اسلحه می برند و انسانهای بی گناه و مسلمان را می کشند، نمی توان اسم آنها را مسلمان گذاشت.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار