سرمربی موفق تیم فوتبال یوونتوس با امضای قرارداد جدیدی تا سال 2020 در این تیم ماندنی شد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ماسیمیلیانو آلگری، 49 ساله که توانست همراه با یوونتوس برای ششمین بار به قهرمانی سری آ و نایب قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست یابد ، قرارداد خود را با این تیم تا سال 2020 تمدید کرد و سه فصل دیگر در تورین ماندنی شد. 

باشگاه یوونتوس با انتشار اطلاعیه ای گفت: خرسندیم که اعلام کنیم ماسیمیلیانو الگری قراداد خود را تا سال 2020 تمدید کرده است. 

 آلگری که از جولای سال 2014 هدایت بیانکونری ها را برعهده گرفته هر فصل دوگانه قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا را به دست آورده و تیمش در 69 درصد بازی ها پیروز بوده است. 

قرارداد آلگری تا پایان فصل آینده اعتبار داشت و تا قبل از این که ونگر قرارداد خود را با آرسنال تمدید کند، از این مربی ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید توپچی ها یاد می شد. اما حالا او با تمدید قراردادش، تا پایان فصل 20-2019 در تورین خواهد ماند. 

 الگری سال‌ 2015 بانوی پیر را پس از 12 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند که البته نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند. براساس قرارداد جدید، دستمزد الگری 7 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار