امام جمعه اهل سنت سرباز با تقدیر از اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه و سربازان گمنام امام زمان در حادثه تروریستی امروز تهران، آمریکا و عربستان را عروسک گردانان اصلی این حمله دانست.

آمریکا وعربستان در پشت پرده حوادث تروریستی تهران/اقدامات سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)قابل تقدیر است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مولوی عنایت الله رسولی زاده با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ساختمان مجلس، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران هیچ گاه چشم دیدن امنیت کشور را نداشته و میخواند با چنین اقدامات کور و ضد بشری ایران را ناامن جلوه دهند.
 
وی افزود: حمله به شهروندان بی گناه و نمایندگان مجلس ایران تنها از روی کینه ورزی با ملت و انقلاب بوده و نشان دهنده ضعف دشمنان در برابر نیروی وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف است.
 
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با تاکید بر اینکه این حملات ارتباط مستقیمی با سفر ترامپ به عربستان دارد، بیان کرد: این حادثه تروریستی ارتباط مستقیمی با عربستان و آمریکا دارد چراکه در انتخابات ریاست جمهوری، کشورهای خودفروخته عربی و اربابان استکباری آنان  نیروی اراده و همبستگی ملت ایران را مشاهده کرده و خود را در برابر محبوبیت انقلاب اسلامی در منطقه بازنده دیدند.
 
وی ادامه داد: حمایت مستقیم عربستان از داعش و تامین مالی و تسلیحاتی گروه های تند رو و تروریستی منطقه پیامدی غیر از شکست ذلت بار آنان در مقابل نیروی ایمان و اراده مردم مظلوم عراق و سوریه نخواهد داشت و هیچ گاه چنین اقدامات کوری نمیتواند مانع حمایت ایران از کشورهای مظلوم جهان و مبارزه جدی با تروریست شود.
 
رسولی زاده با گلایه از برخی مسئولین که فکر می کنند میتوانند با صحبت هر مشکلی را حل کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بیان کردند که به استکبار نمیتوان اعتماد کرد و حوادث امروزی نیز نمونه ای از اعتماد به دشمنان است.
 
وی در پایان با تقدیر از اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه و سربازان گمنام امام زمان، تصریح کرد: امنیت و آسایش که امروز در جامعه حکم فرماست نتیجه تلاش و گذشت همین نیروهایی است که با گذشت از جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند و امروز هم با اقدام به موقع جلوی بروز حادثه ای بزرگ را گرفتند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.