رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: سالانه حدود 5 هزار فرصت شغلی با راه‌اندازی واحدهای نیمه فعال صنعتی در استان تهران ایجاد می‌شود.

ایجاد سالانه 5 هزار فرصت شغلی در استان تهراننعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقق شعار ملی (اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) را در راستای حمایت از تولید ملی، رشد و پیشرفت اقتصادی دانست و اظهار داشت: در سال جاری برنامه های مناسبی را در حوزه صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی و بخش جنوبی تهران شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت و همچنین منطقه جنوب غرب استان در حوزه صنعت خدماتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
ترکی در ادامه گفت: 250 پروژه اجرایی در زمینه کشاورزی، صنعت و توسعه روستایی بخش‌های مختلف امور زیربنایی سال گذشته در استان تهران تحت پوشش قرار گرفت.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: در حوزه کشاورزی، کشت زعفران برای نخستین بار در غرب استان تهران انجام شد و 200 هکتار هدف کشت محصولات گلخانه ای قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه صنعت، اقدامات مناسبی برای شناسایی واحدهای نیمه فعال انجام و برای پرداخت تسهیلات 3 هزار میلیارد تومانی، سرمایه گذاری شد.
 
ترکی تصریح کرد: در سال جاری نیز این برنامه در راستای حمایت از واحدهای نیمه فعال اجرایی خواهد شد تا عرصه تولید و اشتغال در راستای حمایت از تولید ملی شکوفا شود.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: به طور میانگین سالانه حدود 5 هزار فرصت شغلی در استان تهران با راه‌اندازی واحدهای نیمه فعال صنعتی ایجاد می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار