مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای دریافت رضایت نامه ام از باهیا و حضور در استقلال با مسئولان باشگاه برزیلی مذاکره کرده ام.

رابسون جانواریو در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد خود با تیم استقلال بیان کرد: در روزهای اخیر مذاکراتی را با مسئولان باشگاه باهیا انجام داده ام و امیدوارم با فراهم شدن شرایط و دریافت رضایت نامه از این تیم برزیلی،  بتوانم فصل آینده هم در استقلال بازی کنم. روزهای خوبی در فوتبال ایران داشته ام و قصد دارم همچنان دراین کشور بمانم.
 
وی درمورد حواشی که نسبت به تغییر سرمربی تیم استقلال به گوش می رسد، اظهار داشت: منصوریان مربی بزرگی است و کارنامه خوبی هم در استقلال داشته است. امیدوارم وی  فصل آینده هم در این تیم بماند و شک نکنید می تواند با استقلال به موفقیت برسد. بعید می دانم منصوریان از تیم ما جدا شود.
 
رابسون درباره شکست سنگین استقلال برابر العین امارات گفت: با وجود اینکه به هیچ وجه فکر نمی کردیم مقابل العین مغلوب شویم اما مقابل این حریف به بدترین شکل شکست خوردیم. روی نقاط ضعف و قوت العین شناخت خوبی داشتیم اما برنامه هایمان در این بازی به هم ریخت.
 
مدافع برزیلی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: شکست مقابل العین سبب شده در حال حاضر تعطیلات خوبی در برزیل نداشته باشم و این زمان چندان به من خوش نگذرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر حافظ
۱۶:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وقتی منصوریان از برزیلی ها بی کیفیت استفاده کنه قطا جاش در استقلال نیست چون با این ترکیب چیدنش دور نیست که دوباره با خوردن 6 گل ابروی ایران رو ببره
آخرین اخبار