مصطفی احمدی بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان که با پدیده مشهد قرار داد بسته بود با خواهش مدیر عامل از سر مربی پدیده به تیم سابقش بازگشت.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازگشت مصطفی احمدی به سیاه‌جامگان که با پدیده قرارداد امضا کرده بود، گفت: احمدی بازیکن خودمان بود و ما چون احتمال می‌دادیم امسال تیم‌داری نکنیم او با پدیده‌ای‌ها صحبت کرد و حالا هم او را برگرداندیم.
 
وی درباره اینکه این بازیکن با پدیده قرارداد امضا کرده، گفت: احمدی با پدیده قرارداد داخلی بسته ولی ما مشکلی با باشگاه پدیده نداریم و با هم دوست و رفیق هستیم. من روز گذشته با مهاجری صحبت کردم و از او خواهش کردم اجازه بدهد که احمدی به سیاه‌جامگان برگردد و او هم با متانت خاصی قبول کرد احمدی به تیم ما بازگردد.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان در ادامه عنوان کرد:باید بگویم ما از تیم پدیده بازیکن جذب نخواهیم کرد مگر در صورتی که آن بازیکن آزاد باشد و قراردادی با تیم پدیده نداشته باشد.
 
عباسی اظهار داشت:امسال سعی داریم تیم قدرتمندتری را نسبت به لیگ شانزدهم روانه مسابقات کنیم و مطمئنم می توانیم با حضور مربی با دانشی چون میثاقیان نتاج خوبی را کسب کنیم.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان درمورد بیانیه مسئولان باشگاه پدیده درباره مصطفی احمدی گفت: با مهاجری درباره بازگشت احمدی با وی صحبت کردم و اگر می گوید که صحبتی رخ نداده صحت ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار