زنجان؛

عرضه کتاب و نرم‌افزار قرآنی در چهارمین نمایشگاه جشنواره رمضان

موسسه فرهنگی قرآنی علم‌الهدی غرفه کتاب و نرم‌افزار قرآنی را در محل تالار اصلی فرهنگسرای امام خمینی(ره) تا پایان چهارمین جشنواره رمضان دایر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اعلام به این مطلب گفت: کتاب‌های عرضه شده در این غرفه با مضامین احکام، کتب ادعیه، مفاتیح و قرآن به خط عشمان طه بوده و نرم‌افزارهای آموزشی روخوانی، ترتیل، قرائت و همچین تجوید نیز عرضه می‌شود.

وی بخشی از این نرم‌افزارها را تولید طراحان نرم‌افزار بومی دانسته و گفت: بخشی نیز در سطح ملی تولید شده و علاقه‌مندان به یادگیری به شکل خودآموز در بخش علوم قرآنی می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

حیدری برخی از نرم‌افزارهای آموزشی این غرفه را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان دانسته و تاکید کرد: والدین جهت آموزش روخوانی و قرائت قرآن برای کودکان می‌توانند از این نرم‌افزرها بهره بگیرند که با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود.

به گفته این مقام مسئول،این غرفه همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ١٣ ظهر و همچنین از ١٥ بعد از ظهر تا ٢٠ عصر آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.