دبیر ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس دولتی حق دریافت پول به غیر از وجه کتاب و بیمه دانش آموزی را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلام رضا کمالی دبیر ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ثبت‌نام در مدارس دولتی کاملا رایگان است، گفت: آموزش و پرورش در صورت اثبات دریافت پول برای ثبت‌نام از دانش‌آموزان، با متخلف برخورد قانونی می‌کند.
 
کمالی افزود: ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس استان فارس صرفا با توجه به محدوده منزل دانش‌آموز انجام خواهد شد و اولیاء در این مورد اصراری نداشته باشند.
 
وی ادامه داد: اگر اولیاء دانش آموزی مایل به کمک مالی هستند می‌توانند در قالب مشارکت مردمی اقدام کنند و این اقدام به‌هیچ عنوان نباید به موضوع ثبت‌نام گره بخورد.
 
کمالی پرداخت کمک‌های مالی در قالب مشارکت مردمی کاملا داوطلبانه است و خارج از زمان ثبت‌نام انجام می‌شود، بیان کرد: زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول تیرماه در مدارس توسط کادر مدیریتی انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم ودهم دوره متوسطه اول و دوم، از اول مرداد ماه ۹۶ آغاز خواهد شد، اظهار داشت: هر یک از شهروندان استان فارس در خصوص ثبت‌نام با مشکلی مواجه شدند می‌توانند با ستادهای ثبت‌نام اداره کل یا اداره‌های نواحی و شهرستان‌های محل اقامت خود، موضوع را مطرح کرده و از آن طریق دنبال کنند.
 
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش فارس گفت: لینک سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات، به نشانی http://fars.medu.ir پرتال آموزش و پرورش فارس قرار داده شده و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۹۳۹ نیز آماده دریافت پیامک‌های مردم در این خصوص است.
 
دبیر ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۳۵۵۶۰۹ و ۳۲۳۵۹۶۱۳ در شیراز و با بازرسی اداره کل آموزش و پرورش فارس مطرح کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار