مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود هستند تا مشکل محرومیت نقل و انتقالاتی خود را حل کنند.

آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تراکتورسازان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی توانند بازیکن جذب کنند، براین اساس مسئولان تراکتورسازی به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی خود هستند تا لیست نفرات خود را برای فصل آینده تکمیل کنند. 

مسئولان تراکتورسازی در ابتدا توانستند قرارداد محمد نوری و گروسیان دروازه بان خود را تمدید کنند اما مابقی بازیکنان پرداخت معوقات مالی خود را شرط تمدید قرارداد خود قرار دادند و همین امر باعث شده روند تمدید قرارداد بازیکنان با تاخیر مواجه شود. 

پاینده مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت بازیکنان فعلی این تیم اظهار کرد: ما به جز حاتمی و خالد شفیعی با مابقی بازیکنان فعلی خود قرارداد داریم و فقط مشکل مبالغ قراردادها است که این موضوع را حل می کنیم. 

وی درباره وضعیت قرارداد خالدشفیعی و ایران پوریان تصریح کرد: این دو بازیکن تمایل به ماندن در تراکتورسازی دارند و فقط آنها خواستار دریافت معوقات مالی خود شدند تا فصل آینده هم در تیم ما بمانند. مذاکرات خوبی با خالد شفیعی و ایران پوریان شده است و چند روز دیگر توافقات نهایی با این دو بازیکن صورت می گیرد. 

پاینده درباره وضعیت قرارداد محمد ابراهیمی بیان کرد: ابراهیمی خواستار افزایش مبلغ قراردادش شده است و مدیریت باشگاه هم مشکلی برای افزایش رقم قراردادش ندارد و به زودی این بازیکن هم با باشگاه به توافقات نهایی می رسد. 

وی درباره ممنوعیت تراکتورسازی از جذب بازیکن آزاد تصریح کرد: فیفا هنوز جواب استعلام فدراسیون فوتبال را نداده است اما بعید می دانم فیفا با جذب سه بازیکن آزاد بعد از نقل و انتقالات مخالفت کند. 

مدیر رسانه ای تراکتورسازی درباره وضعیت اخباری و آقایی اظهار کرد: اخباری تمایل به ماندن در تراکتورسازی دارد اما باشگاه سایپا اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد و با ماندنش در تیم ما مخالفت کرده است. سعید آقایی هم باید مشکل چک میلیاردی خود را با گسترش فولاد حل کند تا بتواند فصل آینده هم در تراکتورسازی بازی کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم های پایه باشگاه تراکتورسازی نتایج خوبی گرفتند و بازیکنان مستعد فراوانی در تیمهای پایه هستند که آنها می توانند در تیم برزگسالان هم موفق باشند. به هر حال گل محمدی باید تصمیم نهایی درباره استفاده از بازیکنان جوان در فصل آینده را بگیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار