مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف 3.5 تن نان‌شیرینی و بستنی غیرمجاز در یک مکان غیربهداشتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: 90 میلیون تومان جریمه نقدی در این مورد صادر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  کرمانشاه؛داریوش جودکی گفت: چند محموله قاچاق شامل چای، پارچه و لاستیک خارجی توسط شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه کشف شد.
 
وی با اشاره به جریمه حاملان این محموله‌ها به پرداخت بیش از 90 میلیون تومان و ضبط کالاهای مذکور، متذکر شد: کارگروه مشترک تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان به 62 مورد تخلف رسیدگی کرده است و برای متخلفان جریمه نقدی به میزان یازده میلیون و 270 هزار ریال صادر شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف 3.5 تن نان‌شیرینی و بستنی غیرمجاز در یک مکان غیربهداشتی در کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: این محل یک کارگاه قدیمی و غیربهداشتی بوده که اقدام به تولید و پخش انواع نان‌شیرینی و بستنی در سطح شهر کرده است.
 
وی با بیان اینکه این مکان غیربهداشتی از سوی رئیس شعبه تعزیرات حکومتی پلمب شده است، خاطرنشان کرد: عامل تولید شیرینی غیربهداشتی و غیرمجاز در مکان یاد شده به پرداخت جریمه نقدی به میزان 90 میلیون تومان محکوم شده است.
 
جودکی با بیان اینکه پیشگیری، کنترل و نظارت بر بازار و پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد، گفت: میزان تقاضای شهروندان برای خرید کالا و اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد و گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در این مدت فعالیت مستمری دارند.
 
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف پیشگیری و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌گیرد که در این برنامه بازرسان اتاق اصناف، مرکز بهداشت و... طی 2 نوبت‌ کاری به‌صورت محسوس و غیرمحسوس کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در بازار انجام می‌دهند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.