حسین عارفی گفت: جمعیت هلال احمراستان ایلام از ابتدای طرح امداد و نجات ویژه اربعین در 22 مهر ماه تاکنون به 17 حادثه جاده ای زائران امدادرسانی انجام داده است.

امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان ایلام به زائران اربعینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حسین عارفی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:11 هزار و 227 زائر اربعین حسینی در این استان از ابتدای طرح امدادی ویژه اربعین این جمعیت توسط امدادگران اسکان یافته اند.

 عارف افزود: این جمعیت از ابتدای طرح امداد و نجات ویژه اربعین در 22 مهر ماه تاکنون به 17 حادثه جاده ای زائران امدادرسانی انجام داده است.

وی اظهار کرد: تاکنون 12 هزار و 853 زائر اربعین از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شده اند.

به گفته عارفی با توجه به بارش های باران در اجرای این طرح تاکنون عملیات امداد رسانی به زائران گرفتار در سیلاب به تعداد 50 نفر انجام گرفته است.
عارفی بیان کرد: اربعین امسال این جمعیت با مشارکت هلال احمر 11 استان کشور و سازمان امداد و نجات بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.
وی یادآور شد: امداد رسانی به زائران اباعبدالله(ع) در مسیرهای تردد در شهرهای ایلام، چرداول، ایوان، مهران، دهلران، دره شهر، سیروان، ملکشاهی و آبدانان در حال انجام است.

انتهای پیام/با
 

11 هزار زائر اربعین در ایلام اسکان یافتند

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.