مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: در شهرستان‌های قیدار و سهرورد با کمبود شدید فضای آموزشی روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اسدی با بیان اینکه شهرستان خدابنده ۱۸ هزار و ۲۲۵ دانش آموز دارد، ابراز کرد: این دانش‌آموزان در ۹۱۳ کلاس درس و در ۲۵۷ مرکز آموزشی تحصیل می‌کنند

وی افزود: تعداد دانش‌آموزان این شهرستان ۱۰ درصد کل دانش‌آموزان استان زنجان است، کمبود فضای آموزشی در این شهرستان بزرگترین مشکل آموزش و پرورش در این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در ادامه گفت: در مرکز شهرستان خدابنده ۸۰ درصد مدارس به صورت دو نوبته برگزار می‌شود، اظهار کرد: در شهر قیدار و سهرورد نیز با کمبود شدید فضای آموزشی روبه‌رو هستیم.

اسدی با بیان اینکه دانش‌آموزان این شهرستان در کسب رتبه‌های برتر کنکور و قبولی در رشته‌های پزشکی و قضاوت عملکرد خوبی داشته‌اند، ابراز کرد: دانش‌آموزان این شهرستان همچنین در علوم قرآنی و در بخش‌های فرهنگی و هنری بی‌نظیر بوده و عناوین خوبی کسب کردند.

وی ادامه داد: دو دانش‌آموز خدابنده‌ای در حال حاضر به تیم‌های ملی کشتی ایران راه پیدا کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه در بین ۱۰ هزار دانش‌آموز در روستاهای شهرستان خدابنده البسه و کفش و پک‌های تحصیلی توزیع شده است: خاطرنشان کرد: باید از موازی‌کاری در پر کردن اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان پرهیز شود

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.