نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به رهاسازی و سرگردانی زائران ایرانی در کربلا توسط کاروانی که آنها را اعزام کرده بود، گفت: در پی این حادثه آقای بروجردی طی تماس تلفنی به وزیر خارجه، معاونین ذیربط و رئیس سازمان حج تذکر داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی به وزیر خارجه و رئیس سازمان حج تذکر داد
ابوالفضل حسن‌بیکی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه روز گذشته به طور مفصل در کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره سرگردانی زوار ایرانی در کربلا بحث شد، گفت: در همین رابطه آقای بروجردی با آقای ظریف، معاونین ذیربط و رئیس سازمان حج و زیارت به صورت تلفنی گفتگو کرد وبه آنها تذکر داد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر زوار ایرانی صورت گرفته تا از آن وضعیت نابسامان خارج شوند، بیان داشت: علاوه بر این، این هدف دنبال شد که فردی که اقدام سرگردانی و رهایی زوار در خاک عراق کرده به شدت مورد برخورد قرار بگیرد و به دادگاه معرفی شود. 

وی تصریح کرد: هدف دیگر این بود که طوری برنامه‌ریزی کنند که دیگر در آینده شاهد این گونه اقدامات نباشیم.

حسن‌بیکی خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته مقرر شد که این موضوع در شورای عالی امنیت ملی هم مورد بررسی قرارگیرد تا مصوباتی برای جلوگیری از این گونه اقدامات داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طبق اخبار واصله فردی که کلاه‌برداری کرده و زوار ایرانی را در خاک عراق رها کرده است، در خاک عراق حضور دارد و می‌توان او را دستگیر کرد، اظهار داشت: حتی اگر جای دیگری هم برود از طریق پلیس می‌توان پیگیری و او را دستگیر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار