مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمنان ایران اسلامی و به‌ویژه آمریکایی‌ها همواره نشان داده‌اند که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نقشه دارند، بنابراین نباید به آنها اعتماد کنیم.

هرگز نباید به آمریکایی ها اعتماد کرد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، سردار یدالله جوانی در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد و ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر گیان نهاوند گفت: دشمنان ایران اسلامی و به‌ویژه آمریکایی‌ها همواره نشان داده‌اند که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نقشه دارند، بنابراین نباید به آنها اعتماد کنیم.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) همیشه می‌گفتند در مقابل آمریکا نباید کوتاه بیاییم چون اگر دچار غفلت شویم آنها همه ما را نابود خواهند کرد و مقام معظم رهبری نیز همواره بر غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکایی‌ها تأکید دارند.

جوانی افزود: امام راحل همیشه در مقابل آمریکا موضعشان سخت بود و آنها را با عنوان شیطان بزرگ خطاب می‌کرد و از آنها ترسی نداشت چون از حضور مردم در صحنه خیالشان راحت بود و به وعده‌های الهی ایمان داشتند.

وی گفت: عده‌ای معتقدند که انقلابی‌گری مربوط به سال 57 است و دیگر تمام‌ شده است اما مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام راحل فرمودند مشکلات را باید با عملکرد انقلابی حل کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار کرد: عده‌ای اسم کنار آمدن با آمریکا را آشتی با جهان می‌گذارند در حالی‌ که ملت ایران دوستدار همه ملت‌های جهان است و فقط مشکل ما با چند دولت مستکبر، زورگو و سلطه‌گر است که می‌خواهند کشورمان را به زیر سلطه خود ببرند.

وی عنوان کرد: برجام تجربه خوبی برای نشان دادن بدعهدی آمریکا بود، چون ما به تعهداتمان عمل کردیم ولی آمریکایی‌ها تنور تحریم‌ها را گم‌تر کردند، مقام معظم رهبری نیز از همان ابتدا آمریکا را غیرقابل‌ اعتماد می‌دانستند و تأکید داشتند که آمریکایی‌ها به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند.

سردار  جوانی  در ادامه گفت:بعد از قیام 15 خرداد امام راحل و نهضت اسلامی مبارزات گسترده‌ای را علیه حکومت پهلوی ادامه دادند و مردم با پیروی از مردی شجاع، باایمان، الهی و احیاگر دین اسلام موفق شدند رژیم شاه را سرنگون کنند.

وی افزود: در حالی‌ که کشورمان در سلطه آمریکایی‌ها و بیگانگان بود و آنها ایران را جزیره امن خود در منطقه می‌دانستند؛ معجزه قرن اتفاق افتاد و انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز شد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه  با اشاره به ابعاد شخصیتی امام راحل عنوان کرد: امروز نیاز داریم تا شخصیت امام را بهتر بشناسیم و راه و روش و دیدگاه و مواضع ایشان را با مطالعه و بررسی آثار و سخنان ایشان تبیین کنیم.

وی گفت: بعد از ارتحال جانگداز امام راحل، مقام معظم رهبری الحق و انصاف به‌ خوبی راه امام را ادامه دادند و اصول و مبانی و اهدافشان دقیقاً بر اساس اصول امام خمینی (ره) بود که باید برای همه ما الگو باشد.

وی عنوان کرد: امروز برای رسیدن به قله و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب نیاز به امام داریم بنابراین باید همیشه افکار و عقاید امام را مدنظر داشته باشیم و با عمل به فرامین رهبر انقلاب مسیر پیشرفت را طی کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز در چند سخنرانی و به‌ خصوص در سخنرانی اخیرشان در مرقد مطهر تأکید کردند نباید اجازه داد عده‌ای شخصیت امام خمینی (ره) را تحریف کنند چون یک جریانی می‌خواهد شخصیت امام راحل را تحریف کند.

وی در ادامه گفت: ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی از جمله یادگاران بسیار مهم امام خمینی (ره) هستند که برای حفظ این یادگاران باید اهداف امام را به‌ خوبی بشناسیم و برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.

جوانی به مسئله بسیار مهم ولایت‌ فقیه اشاره و اظهار کرد: توجه امام راحل و تأکید ایشان بر موضوع ولایت‌ فقیه به این خاطر است که ولایت‌فقیه ریشه دینی و قرآنی دارد و به فرموده ایشان ولایت‌ فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است.

وی عنوان کرد: نباید در راه پشتیبانی از ولایت‌ فقیه از هیچ‌ چیزی بترسیم، امروز به‌ حق در جایگاه ولایت‌ فقیه شخصی آگاه، شجاع و بصیر و باتقوا قرار دارد که انقلاب را از بحران‌ها به‌ خوبی عبور داده و ایران اسلامی را در دنیا عزتمند کرده است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.