سارق ساختمان های نیه کاره ساری دستگیر شد.

سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق که از سارقان سابقه دار نیز بوده است شدند و با هماهنگی مرجع قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی گفت: در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم مقادیر زیادی اموال سرقتی از جمله سمباده برقی، سنگ برش، دریل ، اره ، دریل دستی ، دستگاه جوش و سایر وسایل ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی ساری افزود: متهم در بازجويی ‌های تخصصی به 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در دو ماه گذشته اعتراف کرد.

سرهنگ کاظمی با هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و همچنین از نگهبانان مطمئن و قابل اطمینان جهت مراقبت از ساختمان استفاده کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار