مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به افزایش سهمیه حج در این استان گفت: تعداد کاروان‌های حج تمتع در فارس به ۲۵ کاروان افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت فارس از افزایش سهمیه حج تمتع استان فارس خبر داد و گفت: سهمیه نخست این استان که 3 هزار نفر بود، تکمیل شده و با توجه به استقبال مردم و درخواست استان 500 نفر در قالب 4 کاروان به سهمیه حج تمتع افزوده شد.
 
زینلی با بیان اینکه پیش از این 21 کاروان برای حج تمتع در استان فارس آماده شده بودند، افزود: با افزایش سهمیه تعداد کاروان‌ها نیز به 25 کاروان رسید که سهمیه استان فارس نسبت به حج سال 94، حدود 20 درصد افزایش داشته اشت.
 
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت محدودی که در حال حاضر وجود دارد متقاضیانی که تا اسفندماه 85 ودیعه‌گذاری کردند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
 
زینلی درباره نقل و انتقال فیش حج تمتع بیان کرد: نقل و انتقالات باید فقط از طریق دفاتر خدمات زیارتی انجام شود و متقاضیان نقل و انتقال مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشند.
 
مدیر حج و زیارت فارس تصریح کرد: سفرهای هوایی  عتبات از تاریخ 24 خردادماه مجدد برقرار شده و کسانی که تمایل دارند می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.