آوای «نوای دل» با مضامین آیینی و اجتماعی در بهار قرآن و ماه ضیافت الهی طنین اندازشد.

سید عیسی خادمی نوش‌آبادی مولف و شاعر کتاب شعر «نوای دل» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این کتاب شعر با مضامین آیینی و اجتماعی در چاپ اول به شمارگان 500 نسخه از طریق انتشارات نخبگان چاپ شد.
 
وی،قصیده، غزل، قصیده و مثنوی را قالب شعری این کتاب در 106 صفحه عنوان‌‌کرد و گفت:کتاب با یک مقدمه و 40 موضوع و عنوان شعری منتشرشد.
 
به‌گفته‌وی،خواب(در مورد ملاقات امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف)، انتظار، کوی عشق(درمورد امام رضا علیه السلام)، زینب سلام الله علیها، کاروان کربلا، اربعین، هفته وحدت و تولد پیامبر اکرم صلوات الله علیه، عیدغدیر، عید مبعث، عیدقربان، تولد و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، امام حسین علیه السلام و مهدی موعود عناوین شعرهای  آیینی با موضوع اهل بیت علیهم السلام اجمعین در این کتاب است.
شاعر کتاب شعر «نوای دل» افزود:فاجعه مکه و منا، حجاب، روز ارتش، روز پدر، آمران و ناهیان، مادر، ماه تابان، بهار، فراق، قسم، شب وصال، رمضان، همسایه، پند، زمانه،مسجد، سنگ صبور،گور، وفای زن، حاصل عمر،سوگ پدر، سوگند، برای عزیزانم، در سوگ پدر و مادر ، سنگ مزار و مسافر از دیگر عناوین شعری این کتاب با موضوعات اجتماعی است.
 
خادمی نوش‌آبادی، با اشاره به اینکه دومین کتاب شعری وی نیز با مضامین عاشقانه اجتماعی در دست اقدام است گفت:بن مایه شعری را از جوانی بعد از یک ماجرای عا طفی تاکنون داشته و این ذوق و قریحه خدادادی در وی پس از مرگ پدر و مادر و سرودن اشعار در فراق آنها به اوج خود رسید و شکوفا شد.
 
وی،تصریح کرد: از خاندان اصیل، نجیب و متدینی است که همه اجداد و اقاربش از مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام اجمعین و صاحب سخن و منبر در دستگاه سیدالشهدا علیه السلام هستند.
 
به‌گفته‌وی،شعر، زبان ناگفته‌ها و واگویه‌های دلی و ترواشات قلبی متناسب با موضوعات و شرایط زندگی شاعر است که علاوه بر تسکین و آرامش بخشی وی مخاطب و خواننده خود را نیز با مطالعه آن بر سر ذوق می‌آورد و لذت و احساسی سرشار از لطافت و سبکی جان را به او می دهد.
 
شایان ذکر است: سید عیسی خادمی نوش‌آبادی نیرو ی بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران متولد 27 آبان سال 1323 در شهر نوش آباد و بزرگ شده تهران است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.