سارقان داخل خودرو با 5 فقره سرقت در بابل دستگیر شدند.

دستگیری سارقان داخل خودرو با 5 فقره سرقتسرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یکی از سارقان داخل خودرو به نام "خ- س"24 ساله ساکن یکی از استان های جنوبی کشور حين سرقت با يک دستگاه خودروی سواری پرايد دستگیر شد .

سرهنگ جعفری گفت: با دستگیری این متهم ، وی در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و 5 فقره سرقت دیگر با همکاری دو همدستش اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری دو همدست این سارق خبر داد و افزود: برابر اظهارات سارقان این افراد با شناسایی مشتریان بانک ها که اقدام به برداشت وجه نقد با مبالغ زیاد از بانک ها می کردند، پس از خروج از بانک در فرصتی مناسب از داخل خودروی آنان اقدام به سرقت وجه نقد می کردند.

وی با هشدار به شهروندان از آنان خواست از حمل و جابجایی پول و وجه نقد زیاد خودداری و در صورت امکان از کارت های اعتباری و یا از چک های بین بانکی رمزدار که از امنیت بیشتری برخوردار است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.