بندرعباس؛

جزئیات دستگیری فروشندگان سوالات امتحانی /شناسایی متهم چهارم

معاون اجتماعی پلیس هرمزگان جزئیات دستگیری فروشندگان سوالات امتحانی در بندرعباس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ محمد شریفی معاون اجتماعی پلیس هرمزگان گفت: در پی شکایت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان مبنی بر سوء استفاده افراد سودجو و انتشار سوالات امتحان نهایی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی، پلیسی و تحقیقات گسترده، دو متهم که اقدام به فروش سوالات چند درس امتحانات نهایی در فضای مجازی کرده بودند در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس هرمزگان با اشاره به اینکه این متهمان در ازای فروش سوالات مبلغی حدود ۵۰ میلیون ریال از افراد مختلف دریافت کرده بودند، گفت : یکی دیگر از متهمان این پرونده در شهرستان بندرخمیر با همکاری اداره اطلاعات این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ محمد شریفی افزود: با تلاش مأموران و اظهارات افراد دستگیر شده متهم چهارم پرونده نیز شناسایی شده است که تحقیقات تکمیلی در زمینه پرونده ادامه دارد.

وی افزود:خرید و فروش سوالات امتحانی از موارد مجرمانه بوده و دانش آموزان فریب آگهی‌های گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی را نخورند .

معاون اجتماعی پلیس هرمزگان  گفت: کاربران فضای مجازی موارد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن اطلاع رسانی و ثبت کنند.


انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.