بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد با شعار صحنه برای زندگی برگزارمی شود.

 علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  بااشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد با شعار صحنه برای زندگی از روز ٢٢ شهریور ٩٦ به مدت ٤ روز در شهرستان یزد گفت :این جشنواره مانند سال پیش در دو بخش اصلی صحنه ای و فرعی خیابانی و نمایشنامه خوانی برگزار خواهد شد که تنها بخش اصلی جشنواره، رقابتی خواهد بود.

غیاثی ندوشن افزود:در جشنواره امسال محدودیتی برای ارائه متون اقتباسی برگردان شده ایرانی وجود ندارد و درخواست کنندگان می توانند با بیان دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر و تشخیص گروه گزینش آثار، به بخش رقابتی راه یابند.

وی گفت:به هرگروه نمایشی راه یافته به بخش اصلی جشنواره کمک هزینه تولید، تا سقف مبلغ ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار  تومان پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد:به گروههای شهرستانی که نمایش های خود را به اجرای عموم گذاشته باشند، حتی در صورتیکه  به جشنواره راه پیدا نکنند، کمک هزینه اجرای عموم پرداخت می شود.
بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد با شعار صحنه برای زندگی از روز ٢٢ شهریور ٩٦ به مدت ٤ روز در شهرستان یزدبرگزار می شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.