به 598 هزار مازندرانی در درمانگاه ‌های فرهنگیان مازندران خدمات ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرامرز اسدپور رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران گفت: 9 مرکز درمانگاه فرهنگیان در مازندران در مجموع در سال 1395 به بیش از 598 هزار نفر از مراجعان فرهنگی و غیر فرهنگی ارائه خدمت کردند.

وی افزود: در حال حاضر 10 درمانگاه فرهنگیان در استان فعالیت دارد که از این تعداد 9 درمانگاه به ‌صورت تمام‌ وقت و یک درمانگاه به ‌صورت نیمه ‌وقت در شیرگاه فعال است.

اسدپور گفت: درمانگاه فرهنگیان در شهرستان‌ های ساری، بهشهر، قائم ‌شهر، نکا، بابل، بابلسر، چالوس، آمل و تنکابن فعالیت دارد.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تخفیف مبالغ در این درمانگاه ها افزود: چیزی در حدود 26 میلیارد ریال در مجموع در سال 95 تخفیف به کل مراجعان در مراکز درمانی فرهنگیان استان اعطا شد.

اسدپور گفت: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده در استان این طرح در درمانگاه فرهنگیان فعال است.

وی افزود: با توجه به آغاز طرح اسکان تابستانه بحث درمان مسافران در درمانگاه‌ های فرهنگیان پیگیری می ‌شود و در این زمینه آمادگی لازم وجود دارد.

اسدپور گفت: در درمانگاه فرهنگیان خدماتی از جمله ویزیت، چشم پزشکی، تخصص داخلی، سونوگرافی، اکو، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تزریقات و دارو ارائه می ‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.