۸۲۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۱۵۰ هزار تومان در ایام ماه مبارک رمضان با کمک خیران نیکوکار بین مددجویان رودباری توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، عباس مهدوی، مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه سبدهای کالا تهیه شده با توجه به اولویت، بین خانواده های تحت پوشش دارای یتیم، بی سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع می شود، گفت: این سبدهای کالا شامل گوشت، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و غیره است که بین خانواده های نیازمند تحت حمایت توزیع شد.
وی به اجرای طرح های مختلف توسط این نهاد به منظور کمک به جامعه هدف تحت حمایت در طول سال به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان طرح های مختلفی از جمله اطعام و افطاری، مفتاح الجنه، همیان مولا، اکرام ایتام، محسنین، شفا و طرح فطریه کفارات به منظور کمک به خانواده های محروم و نیازمند توسط این نهاد اجرا می شود.
مهدوی با تاکید بر اهمیت ترویج سنت های حسنه در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: کمیته امداد افتخار می کند که مبلغ سنت های حسنه است، هیچ عملی با ارزش تر از کمک به محرومان نیست و ماه مبارک رمضان با فضای معنوی حاکم بر آن بهترین فرصت برای کسب خوشنودی پروردگار وغفران الهی است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۵۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۱۰۰ هزار تومان بین خانواده های تحت حمایت رودبار جنوب توزیع شده است،تصریح کرد: ۸۲۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۱۵۰ هزار تومان در ایام ماه مبارک رمضان امسال با کمک خیران نیکوکار بین مددجویان رودباری توزیع شد.
مهدوی هدف از توزیع سبد غذایی و کالا در بین مددجویان و نیازمندان را رفع مشکلات محرومان، اطعام ایتام ، حفظ عزت نفس مددجویان و تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ها با مشارکت خیران و مردم نیکوکار عنوان کرد و گفت: به دنبال این هستیم در ماه مبارک رمضان با کمک خیران نیکوکار تمامی مددجویان شهرستان را اطعام و افطاری دهیم.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: توزیع ، سبدکالا ، رودبار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار