مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت : از ابتدای ماه صفر تا24 صفر بیش از 2 میلیون و 130 هزار از عاشقان عبدالله الحسین جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران تردد کردند .

​تردد بیش از 2میلیون نفراز پایانه مرزی مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نور الله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: امسال استقبال زائران اربعین از مرز مهران بیشتر از سال گذشته بوده و اگر تلاش ، همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی نبود این میزان تردد زائر با این سرعت میسر نبود .

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اضافه کرد : از تردد 2 میلیون و 130 هزار نفر از مرز مهران یک میلیون و 60 هزار نفر از مرز مهران برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین حسینی از کشور خارج شدند.

وی با اشاره به میزان تردد زائران دربازگشت کشور از طریق مرز مهران افزود از زمان بازگشت زائران و در این بازه زمان کوتاه نیز یک میلیون و 70 هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده اند .

دلخواه ادامه داد: درایام اربعین حدود 18 هزار ناوگان حمل و نقل از سراسر کشور کار جابجایی و انتقال زائران در مرز مهران را انجام دادند و بیش از 57 درصد زائران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند .

وی یادآورشد: فعاليت های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام در راستای توسعه زير ساخت های پايانه مرزی مهران ، تامین ایمنی در راه های مواصلاتی بسيار با اهميت و تاثير گذار بوده و بعد از اربعين حسينی سال گذشته كارها به جد پيگيری شده و اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون اتلاف وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده بود و تلاش های زیادی صورت گرفت که تمام مشکلات پایانه مرزی مهران برای اربعین امسال رفع شود و زائران با سهولت بیشتری از این مرز تردد و در همایش ملی و بزرگ اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام/ د

تردد از مرز مهران

 
برچسب ها: اربعین 97 ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.