عضو کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی استان لرستان ازافطاری خانواده‌های ایتام وکم بضاعت توسط خیران و نیکوکاران بسیج جامعه پزشکی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عضو کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا، ۳۰۰ نفر ازخانواده‌های ایتام وکم بضاعت تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد وکمپ‌ها مهمان سفره افطاری شدند.
 
وی افزود: این کار خداپسندانه به همت خیرین بسیج جامعه پزشکی پایگاه شماره ۲ شهید رحیمی شهرستان پلدختر انجام گرفت.
 
عضو کمیته خیرین بسیج جامعه پزشکی لرستان افطاری دادن در ماه رمضان را یکی از سنت‌های زیبا این ماه دانست و گفت: دین اسلام مسلمانان را به افطاری دادن در ماه مبارک رمضان تشویق کرده است و برهمین اساس از گذشته تاکنون همواره این سنت در بین مسلمانان جایگاه خاصی داشته است.
 
لرستانی افزود: پیامبرگرامی اسلام در این رابطه می‌فرمایند: هر کسی از شما روزه‌دار مؤمنی را افطار دهد، چنان است که گویا بنده‌ای را آزاد کرده، و خداوند از لغزش‌های گذشته‌اش می‌گذرد.
 
وی گفت: یکی از برنامه‌های بسیار خوب و ارزشمند در ماه رمضان، افطاری دادن و کمک به خانواده‌های بی بضاعت، اما آبرومندی است که در هر شهر و دیاری وجود دارند و ما باید آن‌ها را مورد حمایت خود قرار دهیم.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.