اهواز؛

آئین بزرگداشت سالروز قیام 15 خرداد در گتوند برپا شد

مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد در مصلای امام(ره) گتوند و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار گردید.

آئین بزرگداشت سالروز قیام 15 خرداد در گتوند برپا شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه در این آئین در سخنانی با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام راحل(ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) یک لحظه از تبعید، زندانی و تهدید رژیم پهلوی واستکبار نترسید و استقامت و مبارزه نمود.

وی اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی اکثر کشورهای جهان نیروهای نظامی و تسلیحات جنگی خود را در اختیار کشور عراق قرار دادند و از صدام جنایتکار پشتیبانی و حمایت کردند تا بتوانند یک ذره راه انقلاب،که امام راحل(ره) آن را ترسیم کرد،منحرف کنند و جلوی آن را بگیرند،ولی هرگز موفق نشدند.

حجت الاسلام نیسی به حضور گسترده مردم درانتخابات 29 اردیبهشت ماه اشاره وخاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای به دشمنان نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه هویزه اذعان داشت: مشروعیت نظام اسلامی از روز اول که پیروز شد و 98درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند بیانگر این واقعیت است که مردم ایران همواره پای آرمان های خمینی کبیر(ره) ایستاده اند.

وی گفت: این منظومه فکری که امام راحل (ره) آن را ترسیم و تطبیق کرد یک منظومه کامل برای مدیریت جهان و اسلام است و امروز رهبر فرزانه ما ثابت قدم و استوار، ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام ناصر نیسی همچنین با گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد 1342 گفت: این روز مهم جنبشی ماندگار، اثر گذار و سرآغاز تغییرات اساسی در ساختار اجتماعی و سیاسی ایران است و نقطه عطفی در کارنامه آغاز انقلاب اسلامی به شمار می رود.

در این آئین که با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار گتوند برگزار شد، فرماندار، ائمه جمعه گتوند و هویزه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار