پزشك تیم ملی والیبال ایران گفت: خطر از بیخ گوش مجتبی میرزاجانپور گذشته است‌ و نیاز به 7 تا 10 روز استراحت دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیامك افروزی ، پزشك تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت آسیب ‌دیدگی مجتبی میرزاجانپور كه شب گذشته در جریان دیدار با لهستان رخ داد، گفت: شب گذشته بعد از این آسیب دیدگی به همراه امیر خوشخبر، سرپرست تیم ملی راهی بیمارستان شد. تا ساعت 2 شب به وقت ایتالیا در بیمارستان بود.  
وی ادامه داد: پلك مجتبی 6 بخیه خورده است و زمانی نزدیك به 7 تا 10 روز نیاز به استراحت دارد و نمی‌تواند تیم را همراهی كند. احتمالا در هفته دوم لیگ جهانی این بازیكن را در تركیب تیم نداشته باشیم.

افروزی گفت: به ایران كه بازگردیم حتما مجتبی را به یك پزشك متخصص چشم نشان می‌دهیم. خدا رو شكر خطر از بیخ گوش این بازیكن گذشت.

وی درباره وضعیت سلامتی سعید معروف گفت:  خوشبختانه تب این بازیكن نسبت به روز گذشته كاهش پیدا كرده است و علائم بیماری گوارشی‌اش هم كمتر شده است.

پزشك تیم ملی والیبال درباره آسیب‌دیدگی صورت فرهاد سال‌افزون اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت صورت این بازیكن با مشكل خاصی همراه نبود.  

افروزی به وضعیت مصدومیت سید محمد موسوی هم اشاره كرد و گفت: با این بازیكن هر روز در تماس هستیم. MRI این بازیكن آماده شده است. بعد از اینكه به ایران برگردیم درباره وضعیت این بازیكن اظهار نظر می‌كنیم.
 
انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
امیر
۱۰:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
میرزا دووووووستت داریم
آخرین اخبار